Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Feb 2025 16:17:38 +0200

Tere!

Alutaguse Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/01290 aadressile Ida-Viru maakond, Alutaguse vald, Jaama küla 46a // 
Permisküla metskond 214 // Struuga tee // Karoli küla, Struuga 
maastikukaitseala 10 // Kuningaküla, Narva karjäär 17 // Narva karjäär 22 // 
Permisküla metskond 8 // Permisküla metskond 9 // Permisküla metskond 166 // 
Permisküla metskond 202 // Pähkli // Usnova // Uusnova // Permisküla, 13182 
Jaama-Kuningaküla tee // Marjamäe // Soone // Vahva // Narva-Jõesuu linn, 
Mustanina küla, Metste tee // Vaivara metskond 25 // Vaivara metskond 72 
(Alajaam, madalpinge liitumiskilp ning kesk-ja madalpinge maakaabelliin) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Projekteerimistingimuste taotlus 
kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27259501>  (menetlus nr: 
473673), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 17.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Alutaguse Vallavalitsus) või menetleja (MARIN GRÜNING) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister